Daca nu gasesti raspunsul la intrebarea ta in lista de mai jos, nu ezita sa ne contactezi la +40 728 870 826 sau magazin@visualoutcasts.ro.

Vreau un produs personalizat la comanda. Cum procedez?

Daca doresti un produs personalizat la comanda, ne poti contacta la telefon +40 728 870 826 sau prin e-mail la magazin@visualoutcasts.ro. Daca esti din Constanta, ne putem intalni si stabili toate detaliile; daca nu, vom face acest lucru prin e-mail sau telefonic.

Vreau sa cumpar mai multe produse. Oferiti discount-uri?

Daca vrei sa achizitionezi mai mult de 7 produse din Magazinul Visual Outcasts, ne poti contacta pentru a stabili un discount. In acest caz, singura modalitate de plata este cea prin OP, in avans. O exceptie de la aceasta regula sunt perioadele promotionale, cand se ofera discount-uri si la produsele individuale sau la pachet.

Am primit coletul incomplet, imi lipsesc anumite accesorii. Cum procedez?

Daca ai constatat ca iti lipsesc anumite accesorii din colet, iti recomandam sa ne informezi in maxim 48 de ore de la receptionarea coletului prin completarea formularului de sugestii si reclamatii. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.

Cum trebuie sa am grija de masti?

Instructiunile detaliate despre intretinerea mastilor sunt anexate certificatului de garantie pe care il primesti in colet. Pe scurt, ele trebuie curatate doar cu o laveta udata cu putina apa. Ele nu trebuie curatate cu agenti chimici.

In cat timp este reparat un produs defect?

Termenul maxim de reparatie a unui produs este de 15 zile calendaristice de la receptia produsului de catre noi.

Pot vedea produsul intr-un showroom inainte sa il cumpar?

Momentan, nu. Cu toate acestea, daca nu esti multumit de produsul comandat il poti returna in 14 zile, in conditiile specificate aici.

Cum pot anula sau modifica o comanda activa?

O comanda activa poate fi anulata sau modificata telefonic la numarul de telefon +40 728 870 826.

In cat timp primesc banii inapoi in urma returului efectuat?

Banii se pot returna in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de catre noi, in contul indicat de catre tine in e-mail. Daca plata a fost efectuata prin OP, restituirea se va efectua in acelasi cont.

Pot achita o comanda cu cardul?

Nu. Singurele modalitati de plata acceptate sunt prin transfer bancar (ordin de plata) sau ramburs la curier.

Produsul primit prezinta un defect fizic. Cum procedez?

Daca produsul primit are un defect fizic (este lovit, zgariat, fisurat, ciobit, spart) iti recomandam sa refuzi livrarea. Daca totusi ai acceptat coletul, iti recomandam sa nu folosesti produsul si sa ne informezi in maxim 48 de ore de la livrare, prin completarea formularului de sugestii si reclamatii. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.

Am gresit datele de facturare. Se poate refactura comanda?

In cazul in care comanda este finalizata, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii initiale si emiterea unei noi facturi. Refacturarea se poate face doar in cadrul aceleiasi luni contabile si doar pentru facturile ce depasesc valoarea de 500 RON. Pentru a solicita o refacturare, trimite un e-mail la magazin@visualoutcasts.ro, atat cu datele comenzii ce trebuie refacute, cat si cu noile date de facturare.